Superskripti | Kasvua strategisella sisältömarkkinoinnilla

View Original

Pulu Garagen palvelukuvaukset ja verkkosivujen optimointi

Miten erottua kilpailluilla markkinoilla koko osaamistaan hyödyntäen? Miten saada enemmän näkyvyyttä verkkosivuille ja somekanaville? Näiden kysymysten kanssa sain auttaa Pulu Garagen Anna Eromaa.

Pulu Garage on lauttasaarelainen yritys, joka tarjoaa mm. osteopatiaa oppilastyönä, hierontaa ja valmennusta. Anna Eroman monipuolinen osaaminen tulee heti esille, kun astuu Pulu Garagen ovesta sisään. Tiloissa on hierontapöydän ja hoitopuolen lisäksi täyden varustuksen kuntosali ja tatami.

Valmennuspuolen ja hoitojen yhdistelmä on monelle asiakkaalle yllätys. Annan näkemyksen mukaan hoidot kannattaisi aina yhdistää itse tehtäviin harjoituksiin, jotta päästäisiin parhaaseen tulokseen. Alalla ei kuitenkaan ole tällaisia palveluita tarjolla.

Miten erottua, jos asiakas ei osaa etsiä kyseistä palvelua? Miten myydä itse tehtävän kehonhuollon hyödyt asiakkaalle, jos hoitoon mennessä ajatuksena on ”ulkoistaa kropan korjaus” ammattilaiselle?

Loimme Annan kanssa kuvauksen uudelle palvelulle, jossa yhdistyvät manuaalinen hoito ja henkilökohtainen valmennus. Uuden hoitopaketin teho perustuu jatkuvuuteen ja hoitojen välissä tehtäviin vahvistaviin harjoituksiin. Anna hoitaa ihmistä kokonaisuutena osteopatian periaatteiden mukaisesti. Hoitojen tavoitteena on kivuton ja toimintakykyinen keho, ei hoitokertojen maksimointi tuloksista välittämättä.

Uudistimme myös muiden Pulu Garagen palvelujen kuvaukset ja kehitimme verkkosivujen rakennetta, jotta asiakkaan olisi helpompi löytää sopiva palvelu ja varata aika hoitoon. Kartoitimme parhaat hakusanat ja hashtagit. Mietimme erottautumista ja tulevia sisältöjä blogiin sekä some-kanaviin.

Oli innostavaa tehdä hommia Annan kanssa, koska hän tuo tuoretta ajattelua alalle, ymmärtää digikanavien arvon ja luo aktiivisesti sisältöä. Voin lämpimästi suositella Annan palveluita kaikille.